Thursday 28 April 2011

GELI-GELI

Ok guys..esok sebelum subuh lg saya mau pergi Pahang daa..yehoo!.Justeru,mari layan cerita ini.Kalau bisa aku ceritain pasti kalian tidak akan percaya !! Layan..


*gambar ini tiada kena mengena pn..


Ceciter 1

Satu pagi di stesen keretapi, ada seorang makcik tu dia tanya petugas kaunter......

Makcik: "Encik, keretapi sampai jam berapa??"

Petugas kaunter: "Jam 2 Kedah, jam 5 Kelantan, jam 1 Penang, jam 7 
Gemas.

Petugas kaunter: Makcik nak pergi mana?.."

Makcik: "Makcik nak melintas aja."

Petugas kaunter: Dengan muka 10 sen....!!



Ceciter 2



Aderla sorang lelaki datang ke sebuah rumah
untuk meminta derma untuk rumah orang-orang
tua seorang budak pun membuka pintu.

budak : derma ape bang? 
lelaki : derma untuk rumah orang-orang tua. adik ada apa-apa untuk didermakan?
budak : nanti jap.saya ambilkan atuk saya.
lelaki : ?????




Ceciter 3


Si isteri yang berusia 65 tahun tanggalkan pakainnya sehelai demi sehelai di depan cermin.Dia berpusing ke kira kemudian ke kanan.Belek perut. peha. kaki. lengan, muka yang berkedut dan menggeleber. Kemudian si isteri itu merungut.

"Bang...luah si isteri....badan saya ni dah gemuk.Lemak banyak.Kedut sana sini.Tak ada yang cantik lagi.Bang pujilah saya sikit"

Si suami : "Tahniah,penglihatan awak masih baik lagi"





Ceciter 4



Seorang ibu muda sedang mengadu pada temannya, "Aku terpaksa minta cerai dari suamiku."

"Kenapa..?" tanya temannya kehairanan.

"Habis.., hampir setiap malam kerjanya keluar masuk disko." jawab si ibu muda.

"OOOOhh, jadi suamimu itu kaki disko lah yer.. ?" tanya temannya lagi.

"Bukan begitu..,sebenarnya dia ke sana mencari aku !" jawab si ibu muda......

0 comments:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment